20:40 Ділимося секретами ) | |
Японці називають мікроконтролер – мікрокомп’ютером. Електронні системи вприску палива, вперше розроблені фірмою BOSCH, відомі в Японії під назвою EFI та EGI. В модернізованих ECCS і TCCS попри управління вприском, здійснюється регулювання моменту запалювання, оборотів холостого ходу і т.д. Алгоритм виконання TCCS (ситеми управління "Toyota») зображено на рисунку Порівнюючи сигнали різних датчиків з даними, записаними в пам’яті мікрокомпютера, система вприску палива визначає момент включення інжектора. На 6 – циліндровому двигуні команди вприску палива почерзі подаються на кожен інжектор. Тривалість базового імпульсу вприску обчислюється виходячи з числа оборотів двигуна і кількості всасуваного повітря. При обчисленні виконуються операції множення і ділення. Далі тривалість базового імпульсу коректується шляхом збільшення на деяку величину, яка визначається додатковими факторами, що діють в даний момент. З урахуванням цих факторів встановлюється оптимальна тривалість імпульсу вприску. Наприклад, при запуску холодного двигуна додається визначена кількість палива з урахуванням сигналу від датчика температури охолоджувальної рідини. В процесі прогріву двигуна величина поправки тривалості імпульсу вприску поступово зменшується. В режимі підвищеного навантаження ця тривалість збільшується пропорційно до числа оборотів двигуна! Таким чином здійснюється компенсація ефектів, пов’язаних з підвищеним навантаженням під час розгону і при запуску холодного двигуна. Аналогічно при роботі стартера тривалість імпульсу вприску визначається з урахуванням температури охолоджувальної рідини і напруги акумулятора. Автолюбителям відомо, що для полегшення запуску двигуна при низькій температурі слід збагатити паливно-повітряну суміш. Отже, мікрокомп’ютер, який контролює електронну систему вприску палива, визначає оптимальну тривалість імпульса вприску, використовуючи закладені в його пам'ять функції двох і трьох змінних. Ця система використовує сигнали різних датчиків і видає команди на різні виконавчі механізми. Основні датчики: датчик витрати повітря, термісторний датчик температури охолоджувальної рідини, датчики оборотів холостого ходу і підвищеного навантаження, датчик положення і швидкості натиску педалі акселератора, який визначає швидкість рівномірного руху і стан розгону авто, датчик температури всасуваного повітря, датчик числа оборотів двигуна, лямбда-зонд – який виявляє рівень підвищеного вмісту кисню у вихлопних газах. В число виконавчих пристроїв входять прецезійний інжектор, система зажигання, різні контрольні лампи… А по яких книжках вчитеся Ви? Поділіться враженнями…))) | |
|
Всього коментарів: 0 | |